הפרשות מהשד
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אני בשבוע 22 וחצי והתחילה אצלי כבר תופעת ההפרשות מהשד כבר משבוע 21. ההפרשות הן לפעמים שקופות ולפעמים צהובות/לבנות. אני יודעת שזה טבעי לקראת הלידה אך דרכי עוד ארוכה. ולאחר מעקב קל לדעתי ההפרשות גדלות. קראתי בספר שיש מצבים שההפרשות כבר מתחילות בשבוע 16, האם זה מצב נורמלי? ראיתי את התשובה שניתנה ליעל אך היא בשבוע 37 ואני רק 22. אשמח לתשובה תודה
תקין לגמרי. הפרשות אלו הן ראשוניות - בעיקר מלחים מומסים, ככל שמתקדם שבוע הריון עולה ריכוז החלבון ונוצר החלב הראשוני (קולוסטרום), שעובר שינויים נוספים בהרכבו לאחר הלידה ולאורך ההנקה.
שרונית תודה רבה על תשובתך המהירה