טוקסופלזמוזיס
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אתמול אכלתי כריך רוסטביף אחרי שלקחתי כמה ביסים ראיתי שהוא ממש חי שאלתי את המלצרית והיא אמרה שככה זה ..אז השארתי לבעלי לאכול ואכלתי מנה אחרת אבל היום היה לי שלשלול וגם לבעלי...יכול להיות שזה מאוכל אחר אבל רוב הסיכויים שזה מזה..מה לעשות האם יכול להיות שנדבקתי בטוקסופלומזיס מכמה ביסים??אם אני יעשה מחר בדיקת דם האם זה יהיה טוב ולא מוקדם מידי?? דרך אגב אני שבוע 27
שלום קרנית ! טוקסופלסמוזיס מדבק דרך חתולים ובמיוחד בהפרשות שלהם. את חוששת מליסטריה או סלמונלה, שעוברים בבשר נא, אבל הסיכוי למצוא אותם במזון מעובד נמוך ביותר. לגבי בדיקת דם - כדאי להתייעץ עם הרופא המטפל. בהצלחה !