אי יכולת לדרוך על הרגל בשלבי הריון מתקדמים
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בתחילת חודש שמיני, אני סובלת מכאבים באיזור הימני של האגן כאשר אני מעבירה משקל על רגל ימין או בהליכה. כתוצאה מכך כל צעד מלווה בכאבים עזים עד כדי אי אפשרות ללכת. בשכיבה או בישיבה אין לי כאבים. האם התופעה מוכרת? האם יש טיפול?
שלום ענת ! לפעמין העובר לוחץ על עצב מסוים, וזו הסיבה לכאב שמונע ממך לדרוך. לפעמים זו תגובה של השרירים לעומס שמוטל על הגב התחתון, הם מתכווצים כדי להגן על עמוד השדרה, אבל יוצרים כאב במקום אחר. כדי לבקש הפנייה לפיזיותרפיה או כירופרקטיקה - חבל לסבול עד הלידה אם אפשר להקל על הכאב. בהצלחה !