תחילת הריון בלי תופעות?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
היי זהו הריוני השני (שבוע 6) האם יכול להיות שאני לא מרגישה דבר חוץ מרגישות קטנה בפטמות- בהריון הראשון הרגשתי הכל ומהר. תודה (יש לך פורום נהדר)
הי רוני, לא כולן, ולא בכל הריון, חשות את התופעות המטרידות של טרימסטר ראשון. גם אני, בהריון הנוכחי לא הרגשתי כמעט שום דבר בשבוע הששי. לקראת שבוע שמונה החלו סימפטומים שונים, רובם פסקו בסביבות שבוע 10. בזמנו התלבטתי באותה שאלה בדיוק. הרופא הדגיש כי היעדרם של סימפטומים אינו מעיד בהכרח על אי תקינות ההריון בדיוק כפי שקיומם של סימפטומים שונים אינו מעיד בהכרח על תקינותו... מאחלת לך הריון תקין וקל עם כמה שפחות סימפטומים מטרידים...! בהצלחה, אני.