שיטה לבחירת מין היילוד ע"פ הקבלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היי בנות שמעתן על שיטה כזו? מחשבים בגימטריה את שמות בני הזוג ושם המשפחה מחברים ומצמצמים. זה אומר באילו חודשים עבריים ניתן להכנס להריון ותצא בת ובאילו חודשים יצא בן מישהי שמעה או ניסתה?
שלום יפית ! שמעתי על שיטה דומה, לפי שנת הלידה וחודש העיבור. אני לא ממש מאמינה בחישובים כאלה, אבל יש לך 50% להצליח גם בשיטה כזו... העיקר שיהיה בריא, בהצלחה !
שלום יפית. האם את יכולה למסור פרטים על אופן החישוב על פי השיטה הזאת? תודה!