דחוף דחוף
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל וכל מי שרק יכולה להרגיע,ווסת אחרונה היתה ב-28-1. אתמול שוב הופיע כתם חום והיום בבקר שהטלתי שתן בעת הניגוב שוב הפרשה חומה יותר כהה כמו שמופיע מס' ימים לפני ווסת, אציין עוד שאני בת 31 +1 מנסה להרות מזה 8 חוד' עשיתי לא מזמן בדיקת דם לבדוק האם הכל בסדר והכל ייצא מצויין אף פעם לא קרה לי מקרה כזה של דימום כלשהוא פעמיים בחודש כולל כל התסמינים כאבי גב תחתון וכו' שלפני קבלת ווסת .מכיוון שאנו ביום שישי אין באפשרותי לקבוע תור לרופא ואני מודאגת מאוד מה דעתכן? תודה מראש
הי לי לי ניראה שכניראה את בהריון מפני שאם מחזור אחרון היה ב-27 כניראה שהביוץ הופיע ביום ה-12 -13 וההכתמה היא בעצם שלושה ימים אחרי ההשרשה של העובר לרחם,הלואי ואני צודקת תבדקי בכל מקרה
שלום לי ! יכול להיות שזה דימום של ביוץ / השרשה, כפי שכתבה לך סוזי. בכל מקרה - עדיין מוקדם לבדוק, כדאי לחכות כשבועיים ואז לבצע בדיקת דם (אם יהיה איחור, כמובן). יכולות להיות גם סיבות פחות אופטימיות לדימום, לכן אם הוא מתחזק או שמופיעים כאבים, כדאי ללכת להיבדק. בהצלחה !