דימום אחרי לידה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום צליל אני שלושה חודשים אחרי לידה, ועדיין סובלת מכאבים ומדימום בעת קיום יחסי מין האם זה נורמלי? הייתי אצל רופא נשים לפני חודש, לשם בדיקה שגרתית אחרי לידה, והוא אמר לי שהכל תקין. מה עליי לעשות?
שלום מיטל ! גם הדימום וגם הכאבים אמורים להיפסק, אבל זה לא קורה בן יום. יש נשים שנפטרות מהן לאחר חודש, ויש שסובלות זמן רב יותר... אם הרופא אמר שהכל מבחינה פיזית תקין, אני מציעה לך לחכות עוד קצת, ובינתיים לקרוא כאן - תמצאי לא מעט אחיות לצרה : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=973 בהצלחה !