כניסה להריון מיד אחרי גלולות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם יש בעיה עם כניסה להריון בחודש הראשון מיד לאחר הפסקת נטילת גלולות? אני חוששת שזה המצב וקראתי איפשהו שכדאי להמתין חודש. - האם זה מצדיק הפסקת הריון?
הבעיה בדרך כלל היא שהמחזור אינו סדיר מייד עם הפסקת הגלולות ולכן יש לפעמים קושי לקבוע את גיל ההריון - אם כי זה ניתן בקלות לשחזור על פי האולטראסאונד הראשון. אין בעיה (מבחינת העובר) להיכנס להריון גם תחת לקיחת גלולות, וודאי שמצב כמו שתיארת אינו מצדיק הפסקת הריון כשלעצמו. בהצלחה