בדיקת העמסת סוכר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום בנות, רציתי שבנות תספרנה לי על החוויה שבבדיקה הנ"ל. מה צריך לעשות ? ומהי ההרגשה ? האם זה באמת נורא כמו שזה נשמע ? חני.
שותים תרכיז מרוכז שלא טעים אבל גם לא מגעיל במיוחד - ואחר כך בדיקת דם. זה הכל.
שותים תרכיז מרוכז שלא טעים אבל גם לא מגעיל במיוחד - ואחר כך בדיקת דם. זה הכל.
שלום חני ! תלוי לאיזו בדיקה את מתכוונת. בדיקה של 50 ג' - שותים את התמיסה ונבדקים לאחר שעה. בדיקה של 100 ג' - מגיעים בצום, לוקחים בדיקת דם לפני שתיית התמיסה, ואח"כ אחרי שעה, שעתיים ושלוש שעות. התמיסה מתוקה מאד - כדאי להיעזר במיץ לימון טבעי או בדיאט ספרייט כדי לדלל את המתיקות שלה. בדיקה של 100 ג' גורמת לפעמים גם לנפילת סוכר ותחושת עייפות ובלבול, כדאי לפנות עבורה יום חופש. בהצלחה !