שק הריון נוסף לאחר הפחתה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב , אני בהריון בשבוע 17 , לאחר IVF ,ושימוש במוקפאים. בתהליך ההפריה נקלטו 2 עוברים ומתוך שיקולים אישיים החלטנו לבצע הפחתה , בשבוע 8. בשבוע שעבר ביצענו סקירה מוקדמת ולהפתעתי שק ההריון הנוסף עדיין קיים ומחובר לשק ההריון של העובר. לשאלתי , הרופא אמר כי שק ההריון הנוסף יצא רק בתהליך הלידה. אשמח לקבל את דעתך בנושא והאם זו אחת הסיבות שאני מסתובבת עם בטן גדולה יחסית לשבוע ההריון. בתודה מראש, קרני.
שלום קרני ! אני לא רופאה, ולא מתמצאת בנושא ששאלת עליו. נסי לשאול כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=331 יש שם כמה וכמה נשים שהתנסו בהפחתה. בהצלחה !