אולטראסאונד ראשון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 5 וחצי וביום ראשון עשיתי אולטראסאונד. נצפה שק הריון תוך רחמי אך לא ניצפה עובר ולא דופק. האם זה שכיח לשלב זה או שכבר אמורים לראות משהו .? הרופא לא היה נראה מודאג כלל. להיפך, הוא אמר שזה מה שהוא ציפה לו. האם יש מקום לדאגה? יש לי תור לאולטראסאונד לעוד שבועיים. אודה לכם על תשבותכם המהירה. טלטל
מזל טוב אין לך מה לדאוג, עשית את האולטראסאונד הראשון קצת מוקדם. בהצלחה
שלום טלטל, אני חושבת שאת דאגנית מאוד.... בעודך שואלת את עונה על התשובה.... זה מה שהרופא ציפה... לא להלחץ מכל דבר!!!! הריון קל ומוצלח, מיכל