עולה לי האוכל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בבקשה עזרו לי. אני בשבוע 9 ואני סובלת נורא כבר תקופה של 10 ימים בערך מדבר שלא ידוע לי שמו. אני לא חושבת שאלו צרבות כי אין לי תחושת צריבה או חומציות. מה שכן, כל מה שאני אוכלת (ואני מדברת על הכל!!!) עולה לי במשך שעות ואני משהקת. אני לא יודעת איך להיפתר מההרגשה הזו. האם יש משהו שמונע? משהו שמטפל? תודה!
שלו םתימור ! אם אני מבינה את התיאור שלך, זו פשוט תחושת הבחילה של ההריון. יש בקישורים משמאל (בהקלקה על צילום המקלדת) מאמר עם טיפים איך להקל עליה, וגם בחיפוש בפורום תמצאי הרבה רעיונות. בהצלחה !