הריון חוץ רחמי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי איחור במחזור ועשיתי בדיקה בבית יצא חיובי אבל יש לי כאבים חזקים בבטן האם זה יכול להיות הריון חוץ רחמי
למה את חושבת דוקא על היריון חוץ רחמי? כי זה הסיפור האחרון ששמעת? זה יכול להיות המון דברים וזה יכול להיות גם סתם כאבי גדילה של הרחם... אז פורומים זה לא המקום לשאלה הזאת, אם זה נראה לך כואב מאוד תבקרי אצל רופא נשים ואם לא אז לא...
שלום ציפי ! אחזור על התשובה הנכונה, רק יותר בעדינות : כאבי בטן קלים (שלא מצריכים אקמול) הם אופייניים מאד לשבועות הראשונים של ההריון, זה הרחם שמתחיל להתרחב. כאבים של הריון חוץ רחמי מגיעים מאוחר יותר, וממוקדים לרוב בצד אחד. בכל מקרה כדאי לך ללכת לרופא, לקבל את סט הבדיקות הראשונות של ההריון, ולקבל גם תשובה מרגיעה לכל שאלותייך. הריון קל ומוצלח !