לאחר ניתוח קיסרי
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לפני חצי שנה נולדו לי תאומות בניתוח קיסרי ויש לי מספר שאלות:א.האם זה תקין שעדיין אזור הצלקת לעיתים מגרד? ב.האם יכולה להיות סיבה רפואית לכך שזמן קצר לאחר הלידה\ניתוח חזרתי למידותי הקודמות ודווקא כארבעה חודשים אחרי,נראתה אצלי נפיחות\השמנה (בעיקר באיזור הבטן)?היתכן שזה עניין של הורמונים(ולא רק של שוקולדים.....)?
שלום לירון ! התשובה לשתי שאלותייך, לפחות מנסיון אישי שלי - כן... נסי לקרוא כאן : http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumpage.asp?id=973 ותמצאי הרבה "אחיות לצרה". בהצלחה !