אינפרה אדום ומנורה אלקטרומגנטית והריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם מכשיר להסרת שיער באינפרה אדום מסכן את העובר ( בתור מטופלת ובתור טכנאית שמתפעלת את המכשיר)? ווכנ"ל לגבי מנורת אלקטרומגנט מחממת? האם קיימת סכנה מצברת בתקופה שלפני ההריון (כטכנאית אינפרה אדום שמנסה להכנס להריון?)
מאוד חשוב לי גם כן לקבל תשובה על האינפרה אדום, כיוון שאני הינני מורידה שיער במכשיר זה, והייתי שמחה אם הייתם עונים במהרה. תודה
שלום לשתיכן ! אין כאן רופא שעונה לשאלות. מומלץ להתקשר ולברר במכון טרטולוגי, כל הפרטים בקישור משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת). בהצלחה!