בן או בת?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בנות יש לי שאלה אני מאוד רוצה בת. האם למישהי יש טיפים ושיטות סבתא בנושא שמח לשמוע
הסיכוי הוא 50-50% כך שההשפעה הססטיסטית היא גבולית אבל... אם יודעים מתי יהיה הביוץ (אפשר ע"י אולטראסאונד המודד את גודל הזקיק, כמה ימים לפני מועד הביוץ המיועד) - יחסי מין לפני הביוץ מגדילים את הסיכוי לבנות בעוד שיחסי מין ביום הביוץ עצמו מגדילים סיכוי לבן. כמו כן - יש טענה שקשור לאורגזמות - אם האישה מגיעה לאורגזמה לפני הגבר - יש סיכוי יותר גדול לבן ולהפך עבור בנות. הכל ובע מהטענה שתאי זרע שנושאים כרומוזום Y (ומהם יווצר עובר זכר) מחזיקים פחות זמן מעמד אבל יותר מהירים, כך שאם לא נותנים להם "אפליה מתקנת" הם לא מגיעים ליעדם. ואם זה לא הולך אז מנסים בפעם הבאה...
הנה קישור יפה: http://ha-lool.co.il/magazine/Article.asp?id=188