כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מנסה לעלות את רמת החומציות בנרתיק ע"י שטיפות יומיומיות בחומץ תפוחים . אומרים שאם רוצים בת צריך סביבה חומצית . האם אני מזיקה לעצמי ? האם זה בסדר ?
שלום סתו ! לא נראה לי שאת יכולה לגרום נזק, רק שימי לב למינונים. בסביבה חומצית יותר מדי כל סוגי הזרע אינם שורדים, ולא יהיה סיכוי להריון. בהצלחה !
תודה על ההתיחסות .....
בבדיקה אצל רופא נשים נמצא כי רירית הרחם דקה ומפוצלת לשניים הייתי רוצנ לדעת מה זה אומר היות ובצעירותי היתה לי בעיה של מחזור לא סדיר עקב כך שלא נבנתה רירית הרחם . אם כך , מה אומרת רירית דקה ומה זה אומר מפוצלת לשניים?
אני חושבת שבדיוק ההפך.. בסביבה חומצית הסיכוי טוב יותר לבן. בגלל זה גם אומרים שאם האשה מגיעה לאורגזמה משתחררת חומציות בנרתיק וגובר הסיכוי לבן.