הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בגיל 42, ומעונינית בכניסה להריון אחרון (לאחר שלוש לידות). האם לא מומלץ להיכנס בגיל זה להריון בשל גילי. (שמעתי שסביר עד 43)?. למרות מקרים חריגים שנשים יולדות בגילאים מאוד מאוחרים 50+ ואילך. בנוסף לזאת אני שומרת מזה כשנתיים על דיאטה בשל שומנים בדם. (נאמר לי שהכבד שומני). אחד מערכי הכבד AST יצא בבדיקה אחת מעט מהנורמה והשאר הכל תקין. כרגע לאחר דיאטה הבדיקות תקינות.
שלום טל ! אני חושבת שהנתונים שהבאת מצדיקים התייעצות אישית עם הרופא המטפל. מקווה שתקבלי "אישור" ותזכי להריון קל, בריא ונהדר - אימהות בגיל מאוחר היא חוויה מיוחדת. בהצלחה !