לידה או ניתוח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בהריון שני . הריון ראשון הסתיים בניתוח חירום לאחר 22 שעות של לידה .(ביום הראשון לשבוע 43) לאחר ההריון הראשון התדרדר מצבי הבריאותי( יש לי ארטריטיס על רקע פסוריאטי) ונזקקתי לטיפולי מטטרקסט וקורטיזונים במשך כל 4 השנים עד להריון זה. שאלתי: האם בחירה מודעת בניתוח בהריון זה (אני בשבוע 31 כך שיש לי זמן להחליט) הינה נכונה האם יש בה כדי להקל את הסבל והטראומה שהגוף עשוי לעבור? אני חוששת מלעבור את מסכת היסורים של הפעם שעברה. תודה מאי
שלום מאי ! אני מעריכה שכדאי להתייעץ עם הרופא המטפל, כי המקרה שהצגת אינו שגרתי. באופן כללי - אחרי ניתוח אחד יש סיכוי גבוה יותר להגיע לניתוח נוסף, ואולי שווה לשקול מלכתחילה ניתוח אלקטיבי, גם בלי הבעיות היחודיות שציינת. מה שתבחרי, שיהיה בהצלחה !
צליל ראשית תודה לשמחתי החלפתי רופאה במהלך ההריון אך לצערי אין לה תשובות ממשיות . והיא מותירה את ההחלטה בידי . אני יודעת שזו שאלה בסגנון שאלת " מיליון הדולר" כי לו מישהו יכל להבטיח לי שאלד באופן טבעי ורגיל הייתי מוכנה ורגועה . אבל מאחר והדברים כה לא צפויים אני מתחבטת (אולי אם הוא ישאר מצב עכוז יהיה לי קל יותר עם ההחלטה) אגב ראיתי שילדת 8! ילדים - ואוו... אני מצדיעה מאי
צליל ראשית תודה לשמחתי החלפתי רופאה במהלך ההריון אך לצערי אין לה תשובות ממשיות . והיא מותירה את ההחלטה בידי . אני יודעת שזו שאלה בסגנון שאלת " מיליון הדולר" כי לו מישהו יכל להבטיח לי שאלד באופן טבעי ורגיל הייתי מוכנה ורגועה . אבל מאחר והדברים כה לא צפויים אני מתחבטת (אולי אם הוא ישאר מצב עכוז יהיה לי קל יותר עם ההחלטה) אגב ראיתי שילדת 8! ילדים - ואוו... אני מצדיעה מאי