סימנים להריון עם התקן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
ברצוני לדעת מהם הסימנים להריון עם התקן תוך רחמי, מאחר ומזה כמה ימים יש לי בחילות למרות שקיבלתי את המחזור. האם מחזור אכן מאשר חוסר הריון, או שניתן להכנס להריון עם התקן ולקבל את המחזור הסדיר, ובכלל כיצד אזהה הריון עם התקן בברכה בלה
שלום בלה ! אני לא רופאה. ההתקן מעלה את אחוז ההריונות מחוץ לרחם. אם כך קרה, יכול להופיע דימום למרות שנקלט הריון, ובגלל שהוא לא תקין חייבים לזהות את קיומו ולטפל בו בהקדם. הדרך הבטוחה לדעת אם את בהריון - בדיקת דם. אם הבדיקה חיובית, מוודאים האם ההריון מחוץ לרחם (ואז מסיימים אותו) או בתוך הרחם (ואז ניתן להוציא את ההתקן, וחלק ניכר מההריונות ממשיכים גם אח"כ). בהצלחה !