שילייה בפתח
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הרופאה אמרה שיש לי שלייה בפתח מה זה אומר? האם זה מחייב ניתוח קיסרי? האם י משהו מיוחד שעליי לעשות?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום טלי ! שיליית פתח יושבת על צוואר הרחם, וחוסמת את הדרך של התינוק אל העולם. במצב כזה חייבים ללדת בניתוח קיסרי. כל תזוזה של השילייה יוצרת דימומים - במצב של שיליית פתח יש סיכון גבוה לדימומים, וחשוב לעקוב אחריהם. לא פעם ממליצים להימנע מיחסי מין במצב כזה, כדי להקטין את הסכנה לשילייה. הרבה פעמים שיליית פתח שאובחנה בשבועות הראשונים "נמתחת" ועולה כלפי מעלה עם התפתחות ההריון, ולכן החלטה על ניתוח מקבלים רק סמוך למועד הלידה הצפויה. הריון קל ומוצלח !