התחלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שאלה לי אני ככל הנראה בתחילת היריון ראשון - עשיתי בדיקה ביתית ואני בדרך לרופא ככל הנראה אני בחודש הראשון- השבוע היה לי דימום של 3 ימים שונה מהדימום של המחזור אחרי שהבדיקה יצאה חיובית. יש לי בחילות כואב לי בשדיים. מה קורה לי? הגיוני שזה היריון?
שלום רויטל ! אינני רופאה. בכל מקרה של דימום, חשוב הייעוץ הרפואי, כדי לוודא אם המצב תקין. בחילות ושינויים בשדיים אכן יכולים להיות תופעות של תחילת הריון. מקווה שתקבלי בשורה טובה אצל הרופא. בהצלחה