פס שחור בבטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, רציתי לדעת בבקשה אם מה שמכונה "פס שחור בבטן" היא תופעה שקיימת אצל כולן, אני בשבוע ה- 20 וטרם הבחנתי בכזה, ואם כן באיזה שלהב של ההריון ואם זה עובר מיד אחרי הלידה?
שלום ימית ! כל הנושא של פיגמנטציה (בבטן, בפנים, בפטמות) לא מופיעה במידה שווה אצל כולן. אצל נשים כהות עור הפיגמנטציה חזקה יותר וברורה יותר, אצל נשים בהירות היא מופיעה פחות. אם מופיע קו כזה, הוא מופיע בערך מאמצע ההריון ונעלם בהדרגה בחצי השנה שאחרי הלידה, אבל הוא בהחלט לא חייב להופיע אצל כל אשה. הריון קל ובריא !