כאבי בטן
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני עברתי הפלה טיבעית לפני כ4 חודשים. ב-24/01/05 היתי צריכה לקבל מחזור ולא קיבלתי עשיתי בדיקת דם אחרי 6 ימים של איחור תוצאות בטא 634 רציתי לדעת עם זה תקין.עוד שאלה יש לי מדי כמה שעות כאבים של שניה למטה לדעתי ברחם כמו מחזור וזה חולף.מה הסיבה? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום דניאלה ! בקישורים משמאל (הריון ולידה - אתרים ברשת) יש טבלה עם ערכי הבטא לפי שבועות ההריון. התוצאה שלך יפה לתחילת הריון, וכאבי הבטן הם סימנים טובים לכך שהרחם מתחיל להתמתח ולגדול. מקווה שההריון הזה ימשיך היטב ויהיה ארוך ומוצלח !
צליל אני מודה לך מאוד גם בפעם הקודמת תמכת ועזרת לי. מודה לך מאוד