ויטמין E
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
לצליל ולבנות שלום! האם משהי יודעת על ויטמין E בהריון? שמעתי שזה עוזר גם להתפתחות העובר וגם לשמירה על ברזל תקין. האם עוד מישהי שמעה על כך? דבר נוסף, אני עכשיו במהלך השבוע ה 6 שלי. האם יש טעם ללכת לרופא נשים? יכול להיות שכבר אראה דופק? תודה, נטאשה.
שלום נטאשה ! ויטמין E קשור בד"כ לגמישות העור (מצוי בנבט חיטה, למשל, השמן בו נעזרים כדי למנוע סימני מתיחה). ויטמין שקשור לאנמיה (חוסר ברזל) הוא B12, ואת רמתו ניתן לבדוק בבדיקת דם ולקחת תוספת אם יש בכך צורך. העובר דואג לעצמו היטב, הוא יקח מגופך את כל מה שנחוץ לו. אם יש מחסור - הסימנים יופיעו אצלך, וצריך להגיע לרמה משמעותית של מחסור כדי לפגוע גם בהתפתחות העובר. כדאי לגשת לרופא כבר בשבוע 6 - לקבל הפנייה לבדיקות דם ראשונות, הפנייה לאולטראסאונד (בשבוע 7 או 8 רואים בד"כ דופק) ולשאול את כל השאלות שמטרידות אותך. הריון קל ומוצלח !