רגע לפני.....
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אנחנו מתכננים להיכנס להריון, מלבד נטילת כדורי ברזל יש צורך בבדיקות נוספות ? זהו הריון ראשון והחששות גדולים. לא רוצים להיות היסטריים, אבל עדיין לבצע את הבדיקות האפשריות (בדיקות גנטיות צריך ?? בהנחה שאין היסטוריה של מחלות משפחתיות) תודה מראש
יש לבצע בדיקות גנטיות. תתקשרי לקופ"ח שאת חברה באה ותזמיני תור לך ולו ליעוץ גנטי. ואז כבר יגידו לך. בעיקרון הרוב עושים טיזקס(הבעל, או האשה רק אם את לא בהריון), סיסטיק פיברוזיס, איקס שביר ואולי עוד איזה אחת או 2. כמו כן צריך לקחת חומצה פולית - המקטינה אפשרות למומים בעובר, ברזל אני יודעת שרק במהלך ההריון נותנים. בהצלחה. טל.
כדי גם לעשות בדיקה לנוגדנים של אדמת, האם את מחוסנת ואם לא לעשות חיסון כי בהריון לא תוכלי לעשות את החיסון
הילה שלום ! אינני רופאה. כדאי שתקראי כאן ותמצאי תשובות להרבה שאלות - http://www.baby4u.co.il/articles/?id=9 בהצלחה