שאלה קצת מביכה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מאז תחילת ההריון יש לי יובש בנרתיק, גם כשאני מאוד רוצה לקיים יחסי מין. משחקים מקדימים לא כל כך עוזרים...הרבה פעמים העניין הזה מונע חדירה, ואין צורך לאמר שהתיסכול גובר...(משני הצדדים). חשבתי שזה ישתפר בשליש השני, אבל אני עכשיו כבר בחודש חמישי, ועדיין... יש לציין שההפרשות ההריוניות מופיעות אצלי, והכל בסדר. אני לא יודעת אם זו תופעה פיזית "טבעית", או אולי זה משהו פסיכולוגי שאני יכולה להתגבר עליו איכשהו? תודה.
שלום יעל ! זה כנראה קשור לשינוי ההורמונלי בהריון. לפי חוקי הטבע, אם האשה לא מסוגלת להרות כרגע - חבל להקצות משאבים בכיוון... יש פתרון פשוט - ג'ל KY או ג'ל מיוחד עם מוליך שפעיל יממה ויותר. אפשר לקנות בכל הפארמים. בהצלחה !