ירידה בתנועות העובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 37 , ושמתי לב בשבועיים האחרונים לירידה משמעותית בתנועות העובר, אפילו שהייתי אצל הרופאה , העובר בקושי ביצע 2 תנועות וזה אחרי 3 .4 דקות שהרופאה מנסה להעיר אותו , האם זה נורמלי?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלית ! הכלל הפשוט מדבר על מינימום שלוש תנועות בחצי שעה. קחי בחשבון שלפעמים העובר ישן, לפעמים פשוט מאד צפוף לו והוא לא יכול להשתולל כמו בעבר - יכול להיות שזה ההסבר. מצד שני, וזה ממש לא מדעי, אני הייתי מקשיבה לתחושת הבטן. אם יש לך ספק - אז אין ספק, וכדאי ללכת להיבדק. עדיף לעשות עשר פעמים מיותרות מוניטור, ולא לאבד עובר בגלל שאננות. בהצלחה !