פטריה בנרתיק
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום! מחר יש לי תור לסקירת אברים ויש לי כבר כמה ימים פטריה בנרתיק אני לוקחת נרות בנרתיק של אגיסטן איך אדע אם זה ישבש את הבדיקה מחר? תודה ש
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לך ! אין שום בעיה לבצע סקירה במצב כזה - המתמר במילא עטוף ומכוסה בג'ל מיוחד, והוא יוצר תמונה ע"י גלי קול ולא בהסתכלות ישירה. בהצלחה בבדיקה !
שלום רציתי להתייעץ אני משתמשת באמצעי מניעה קונדומים דורקס וקיבלתי פטריה בנרתיק אני משתמשת בגינו דקטרין האם טיפול גינו דקטרין מעכב את המחזור והאם קונדומים גורמים לפטריה מה לעשות אשמח אם תענו לפנייתי בהקדם האפשרי יום טוב