ביוץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הפסקתי ליטול גלולות לפני 5 חודשים (לאחר נטילה רצופה במשך כ- 10 שנים). מאז הפסקת הגלולות, המחזור לא סדיר, והופיע בתאריכים הבאים: 5/9/04, 3/10/04, 31/10/04, 12/12/04 ו- 16/1/05. כמו כן, המחזור נמשך כ-3 ימים בלבד, ובחלק מהזמן מופיעות הפרשות חומות (בהתחלה ובסוף). שאלותיי: (א) מהו זמן הביוץ שלי? אני מבינה כי הביוץ מתרחש 14 יום לפני קבלת המחזור הבא, אך כיצד אוכל לחשב זאת מראש כשהמחזור אינו סדיר? חישוב ממוצע? (ב) האם זה תקין שהמחזור החודשי שלי נמשך רק 3 ימים? (ג) האם יש צורך לפנות לרופא להסדרת המחזור?
שלום דנה ! את יכולה לאתר את ימי הביוץ בעזרת ערכת בדיקה מיוחדת, או ע"י מעקב הפרשות. אם תזהי את תאריך הביוץ - אי הסדירות אינה משמעותית כ"כ. אם למרות זאת את מוטרדת מאורך המחזור או מסדירותו, בהחלט כדאי להיבדק ע"י הרופא המטפל. בהצלחה !