הריון עם גלולות וצילום רנטגן ?????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לוקחת גלולות בקביעות (מינס) ולמרות זאת גליתי להפתעתי שאני בהריון, כנראה חודש 3. איזה השפעה או נזק יכולות הגלולות לגרום לעובר? כמו כן הייתי עם בני הקטן בזמן צילום רנטגן לפני כחודש (כמובן שלא הייתי מודעת להריון). מה עלי לעשות ???????
שלום ענת ! אינני רופאה. לגבי שתי השאלות שלך, הכתובת לבירורים הינה מרכז טרטולוגי. המרכז בירושלים - טלפון 02-6243663 02-6243669 בימים א-ה בשעות 9-15. יש עוד כמה מרכזים כאלה, רשימה שלהם בצד שמאל של העמוד, היכן שתמונת המקלדת. כמובן, שכל מידע שתקבלי, לא מחליף את היעוץ אצל הרופא המטפל, העוקב אחר ההריון. הריון קל ומוצלח, אהובה