חשוב- קרינה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך! אינני יודעת אם תוכלי לענות על השאלה אך במידה ולא אני אשמח אם תפני אותי למישהו מוסמך בנושא! אני נמצאת בשלב הריון מתקדם, עד עתה נהגתי להניח את מכשיר הפלאפון על הבטן או בצד הגוף בגובה הבטן, האם המכשיר יכול לפלוט קרינה שעלולה לפגוע בעובר? תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
שלום פיצפונת ! אני לא יודעת מה התשובה, אינטואיטיבית - הייתי מרחיקה את המכשיר מהבטן. אם תפתחי את הקישור "הריון ולידה - אתרים ברשת", תמצאי רשימה של כל המכונים הטרטולוגיים, והם הכתובת המתאימה לשאלתך. אשמח אם תכתבי כאן גם מה התשובה שקיבלת ! בהצלחה !