דימום ?????
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני נמצאת בשבוע ה- 36 היום הופיע על התחתון כתם קטן בצבע אדום ,(זה נראה דומה לכתמים שמופיעים בתחילת הווסת ) אני לא יודעת אם זה דם או הפרשה ,זה לא מתחזק . יש לציין כי היום נבדקתי ע"י רופא נשים(לפני שהופיע הסימן הזה), והוא אבחן שיש פתיחה של 2 ס"מ... האם זה קשור אחד לשני ומה עליי לעשות . תודה
שלום טלי ! נראה לי שיש קשר. לפעמים הבדיקה הפנימית גורמת לדימום קל, אבל אצלך יש פתיחה - ופתיחה משחררת את הפקק הרירי. יכול להיות שראית את הסימן הראשון שלו, ואם כן - הלידה מתקרבת... בהצלחה !