כאבי ראש בזמן ההריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אילו תרופןת כנגד כאבי ראש ניתן לקחת בזמן ההריון (נמצאת כרגע בשבוע החמישי) ?
שלום עינב ! אני לא רופאה. אקמול/דקסמול, למיטב ידיעתי, בטוח בהריון, וכדאי להימנע מאופטלגין ונורופן/אדוויל. הכי טוב, בפרט בהריון - לנסות להימנע מכדורים. להקפיד על שתיה, מנוחה, ולבדוק אם יש סיבה לכאבי הראש. תרגישי טוב !
אני חושבת שכדאי שתבדקי אם כאבי הראש נובעים ממחסור בויטמינים וברזל ע'י בדיקת דם לי היו כאבי ראש איומים שעברו עם הגדלת כמות הברזל שלקחתי כמו כן גם הסחרחורות והעיפות שחשתי חבל לקחת גלולות ללא סיבה