אחרי ניתוח מיומה !
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לשאול אם מישהי יודע או מכירה משיהי שעשתה ניתוח מיום דרך דופן הבטן . האם היא הצליחה להיכנס להריון אחי זה , אני מאוד מודאגת .
אני עשיתי ניתוח אבל בהיסטרוסקופיה שזה ויגינלי לא מהבטן , זה היה לפני 3 שנים ואז ישר אחרי זה נכנסתי להריון! מסתבר שהמיומה ישבה במקום שלא היה סיכוי שאכנס להריון וגם אם כן היה חשש שההריון לא יחזיק! שיהיה בהצלחה ולא לדאוג יותר מידי
,תודה רבה תמרלה את מאוד נחמדה שענית על השאלה המציקה שלי . זה שונה מהיסטרוסקופיה כי כאן יש חשש של הדבקויות בחלל הבטן דבר שעלול לפריע לכניסה להיון. אבל בכל זאת אני מאוד מודה לך תשובתך עודדה אותי .