אני בהריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
המחזור שלי מאחר יותר משבוע עשיתי שתי בדיקות ביתיות יצא חיובי זה בכלל לא היה מתוכנן עשיתי הפסקה עם הגלולות (דיאנה) וניסינו רק פעם אחת (שהיא הספיקה) תכננתי לנסוע עם בעלי באפריל לספרד ואחר כך להתחיל לנסות להכנס להריון עכשיו אני לא יודעת האם זה אפשרי לטוס לחו"ל? זה הריון ראשון שלי אני לא יודעת מה לעשות, נורא מבולבלת.
ל-א: גם אני טסתי לספרד בתחילת ההריון(לא ידעתי אז שאני בהריון...), זה לא השפיע עלי לרעה ונהנתי חבל על הזמן.... אם אין לך בעיות כלשהן עם ההריון אין מניעה לטוס בחודשים הראשונים.. תהני ספרד מהממת נ.ב: אם את עושה ביטוח חו"ל תצייני שאת בהריון, אני חושבת שבתוספת תשלום הם מבטחים עד שבוע 26...