מעקב מלחיץ
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
מחזור אחרון 2.12 - לא סדיר אולטרסאונד ראשון 13.1 - הרופא לא ראה כלום ואמר שכנראה היה ביוץ מאוחר (מה שמתאים גם להריונות קודמים) 27.1 אולטרסאונד שני - הרופא רושם: שק הריוני תוך רחמי, שק חלמון, ספק דופק (נדמה היה לו שיש דופק אבל לא נראה באופן ברור) הרופא היה מאוד אופטימי ואמר שהכל מתנהל כשורה. האומנם ? הוזמנתי לבדיקה רק בעוד 4 שבועות..?....האם זה סביר ? אם יש סיבה לדאגה ?
שלום מיכל ! אני לא רופאה. אני לא חושבת שיש בעיה - המימצאים מתאימים מאד להריון של 7-6 שבועות בערך, אבל מכיוון שאת מוטרדת אולי כדאי להקדים את בדיקת האולטראסאונד הבאה, ולא לחכות ארבעה שבועות. מה גיל ההריון המחושב ? חשוב לקבוע אותו כמה שיותר מוקדם, במיוחד אם המחזור לא היה סדיר, כי זה הבסיס לכל חישוב בדיקות ההריון אח"כ. הריון קל ומוצלח !