מין העובר בסקירה מוקדמת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב! שמי קרן ואני בשבוע ה-14 להריון. אני בת 29 וזהו ההריון הראשון שלי. שאלתי היא: האם ניתן כבר לדעת את מין העובר בבדיקת סקירה מוקדמת? אנא השיבו לי כי אני מאוד מסוקרנת... תודה מראש ,קרן.
כן !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! גם אני בשבוע שלך ויש לי סקירה ביום שלישי וגם אני מסוקרנת איימים בהריון הקודם גילו לי כבר בשבוע 12 - בשקיפות ערפית - שזוהי כנראה בת (וצדקו!) אז שוב - כן , אך ראוי לציין שהכל תלוי מאד בתנוחת העובר בעת הבדיקה . שיהיה בהצלחה והלוואי תקבלי מה שאת רוצה......