אוביטרל
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, אני בת 30 מנסה להרות כשנה, בשלושה מחזורים האחרונים קיבלתי איקקלומין למשך 5 ימים. בנוסף קיבלתי במחזור הלפני אחרון זריקת אוביטרל 250 מיקרוגרם ולא נקלטתי. מחר אני צריכה לעשות זריקה נוספת. מה תפקיד האוביטרל ואיך הוא משפיע על תהליך ההפריה? אודה לתשובתכם.
שלום מירב ! אין כאן רופא שיענה, ואני לא יודעת אם יש בנות מטיפולי פוריות. כדאי להפנות את השאלה לפורום פוריות, או להיעזר במשתתפות של אחד מפורומי הפוריות של נענע או תפוז. בהצלחה !