תחילת הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכולם, יש לי שאלה לכל המנוסות או לרופא- אני בתחילת ההריון הראשון שלי, שבוע שלישי,אני יודעת שישי הריון רק על סמך בדיקת דם (האולטרא סאונד הראשון עוד שבוע) התחילו להופיע אצלי בחילות, לא חזקות, ובעיקר בשעות הערב. האם זה נורמלי? תמיד חשבתי שזה אמור להיות בבקרים אודה לכל תשובה יום טוב לכולם
שלום ד, קודם כול: מזל טוב גם אני בהריון בשבוע שלישי וגם לי היו בחילות עד שהלכתי לקנות משהו בבית המרקחת והיא המליצה לאכול פחמימות (לחם וכו) וזה ימנע את הבחילות - וזה אכן עוזר לי
שלום ד, קודם כול: מזל טוב גם אני בהריון בשבוע שלישי וגם לי היו בחילות עד שהלכתי לקנות משהו בבית המרקחת והיא המליצה לאכול פחמימות (לחם וכו) וזה ימנע את הבחילות - וזה אכן עוזר לי
שלום ד, קודם כול: מזל טוב גם אני בהריון בשבוע שלישי וגם לי היו בחילות עד שהלכתי לקנות משהו בבית המרקחת והיא המליצה לאכול פחמימות (לחם וכו) וזה ימנע את הבחילות - וזה אכן עוזר לי
גם אצלי זה בדיוק היה כך ואחר כך המשיך בכך שעות היום.
גם אצלי זה בדיוק היה כך ואחר כך המשיך בכך שעות היום.