זו אני ששמחת אותה - צליל שאלה בקשר לבדיקת דם
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
צליל עם הבשורות הטובות. אז... עשיתי בדיקת דם היום (לפני האיחור) ויצא לי בטא 62. האחות אמרה לי שזה בעיקרון חיוב, אבל כנראה הריון צעיר מאוד... וזה גם יכול להיות לא. האם אני כבר יכולה לשמוח? או לעשות ביקת דם נוספת? טל
שלום טלטל ! תשובה מעל 10 (או 25) היא חיובית ! אם מדובר באמת לפני האיחור, זה באמת הריון צעיר מאד וזו הסיבה לבטא הנמוכה. כדאי לחזור על הבדיקה בעוד מספר ימים, ולראות אם יש הכפלה של הבטא. בהצלחה !