האם אני בהריון?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
היום עשיתי בדיקת הריון ביתית והיו לי 2פסים, רק שפס אחד היה בהיר. עדין אין לי איחור למרות שאני כבר כ - שבועיים אחרי הביוץ. האם אני כבר יכולה לעשות בדיקת דם למרות שאין לי איחור? או לחכות עוד קצת? כבר אין לי סבלנות.
שלום טלטל ! אני חושבת שבדיקת דם תאשר את התשובה שקיבלת. היא רגישה יותר, ומזהה הריון עוד לפני האיחור במחזור. גם על בדיקת השתן נהוג לומר "פס הוא פס", ולא משנה מה הצבע. בהצלחה !
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!
תודה רבה!!!!