הריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עברתי הפלה טבעית (שבוע 6+3) לפני שבועיים ללא גרידה. עשיתי בדיקת דם והבטא ירד ל 2, ועשיתי גם בדיקת אולטרסאונד ובבדיקה הרחם נראה נקי. היום התחילו לי הפרשות חומות ורציתי לדעת אם זה יכול להיות התחלה של הריון ? ואם כן, האם זה סימן לא טוב שיש לי הפרשות חומות ? כי בהריון הקודם גם היו לי כתמים חומים לאורך כל ההריון ובסוף היתה לי הפלה. והאם זה מסוכן שאני מקיימת יחסי מין בימים אלו שיש לי כתמים חומים ? אני ממש לחוצה.
שלום דנה ! יכול להיות שזה המחזור. בהפלה טבעית, הגוף מתחיל את ההתכוננות למחזור מרגע שההריון נפסק ולא מרגע הגרידה. אם יש לך חשד שמא זה הריון - בדיקת דם תפתור את ההתלבטות. בהצלחה !