האם זה סביר?
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי צליל, רציתי לדעת, בתור אמא לשמונה, מה דעתך המרווח הכי טוב בין ילדים. אני בת 28 וחצי ויש לי בן בן שנה ואני רוצה (בלי עין הרע) עוד שני ילדים. האם מרווח של שנתיים וחצי זה קטן מדי? את בטח תצחקי עליי אך בני נולד בחורף ואני רוצה שהילד הבא יהיה ילד קיץ ולכן זה או שנתיים וחצי או שלוש שנים וחצי.
שלום שקד ! צחקתי, אבל לא בגלל השאלה אלא בגלל שאין לי תשובה... יש לי זוג ילדים שההפרש ביניהם קטן והם חברים טובים - ויש זוג קרוב בגיל שלא מסתדרים בכלל. יש שניים בהפרש גדול (4.5 שנים) שכל הזמן רבים, ושניים בהפרש דומה שמסתדרים נהדר... אין תשובה חד משמעית אפילו בתוך אותה משפחה ! שנתיים וחצי זה ממש לא הפרש קטן מדי. חכי שהבן שלך יגדל קצת, ואז תעשו הערכת מצב - האם נכנסים למבצע אח/ות חדש/ה, או מחכים עוד שנה (או אפילו יותר, גם זו אופציה). חשוב שתקבלו את ההחלטה ביחד, וכשיגיע הזמן - תרגישו לבד שזה הזמן הנכון... בהצלחה !