יותר מידי שאלות
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי מספר שאלות לגבי כמה דברים: 1. האם בהריון תקין יכול להיות שבשבוע שישי-שביעי אין לי גודש או כאבים בחזה? 2. האם מותר לקחת אכינצאה וחיזוקית וכל זה בהריון? 3. מה אני עושה אם אני אסמטית? זה נורא לקחת ונטולין נניח פעם בשבוע למרות שאני בתריסר הראשון? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לילך ! אני לא רופאה. לגבי בטיחות של תרופות (גם תוספי מזון) בהריון - פני לאחד המכונים הטרטולוגיים (כל הטלפונים בקישור משמאל, בהקלקה על צילום המקלדת). לגבי גודש בחזה - אין סיבה לדאגה, הוא אינו מחויב המציאות וגם הריון בלי גודש - תקין. הריון קל ומוצלח !