תנועות עובר
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני בשבוע 20. נראה לי שלפני שבועיים התחלתי להרגיש תנועות עובר עמומות. מאז אני מרגישה אותן לעיתים רחוקות בלבד. יש ימים שאני לא מרגישה בכלל. האם כך זה כשרק מתחילים להרגיש בתנועות או שמרגע שמרגישים זה אמור להתחזק? אני. נ.ב. יש לי שליה קדמית
שלום לך ! בשבוע 20 כבר ניתן להרגיש את התנועות, אבל בהחלט לא בצורה עקבית וקבועה. זה בסדר גמור. השילייה הקדמית מקשה על הרגשת התנועות העובר, בהחלט יכול להיות שזו הסיבה לתחושה שלך. בעוד שבוע-שבועיים הן יהיו הרבה יותר ברורות וחזקות. הריון קל ומוצלח !