כניסה להריון
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אם ל 2. כמניעת הריון התשמשתי בהתקן רחמי. אך בכל זאת נכנסתי להריון. הרופאים לא הצליחו להוציא התקן ונאלצתי לעשות הפלה בערך בשבוע ה - 9. לא היו לי סיבוכים. מאוד לא רציתי לעשות הפלה. עכשיו אני עוד פעם רוצה להכנס להריון. שאלה: כמה זמן אחרי הפלה מלאכותית אפשר להכנס להריון?
שלום ימית ! צר לי לשמוע על מה שעברת. בד"כ הרופאים ממליצים לחכות אחרי הפלה למחזור אחד תקין לפני שמנסים שוב להרות - גם כדי לתת לגוף להתאושש, וגם כדי לתארך את גיל ההריון החדש במדויק. אם בכל זאת תהרי עוד לפני כן זה לגמרי לא נורא, אבל לכתחילה - עדיף לחכות. בהצלחה !