הפלה
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני עברתי הפלה טבעית בשבוע 6 (ללא צורך בגרידה). היום עשיתי בדיקת דם לבדיקת בטא (שבוע ויום אחרי ההפלה) והתוצאה היתה בטא HCG 2רציתי לדעת אם הבטא צריך להגיע ל 0 או שזה ירד מספיק.כי אמרו לי שהבטא צריך ל"התאפס". הסיבה שחשוב לי לדעת זה בגלל שאני רוצה לנסות להיכנס להריון לפני הווסת הראשון.ואני רוצה לדעת אם הבטא התאפס והרחם נקי. אני רוצה גם לציין שמחר יש לי בדיקת אולטרסאונד.
שלום דנה ! בד"כ בבדיקה ערך נמוך מ-10 נחשב שלילי. אם בדיקת האולטראסאונד תראה שהרחם נקי ומכווץ, תוכלי לצאת לנסיונות הבאים... בהצלחה !