סטרפטיקוקוס B
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני בשבוע 13. בבדיקת שתן כללית נמצא: לויקוציטים: 500 ketones- 60 mg/dl אריתרוציטים 0.06 mg/dl השאר תקין בבדיקת שתן לתרבית נמצא סטרפטיקוקוס מסוג B בכמות של 1000 רופא הנשים שלי אמר שיש לזה משמעות רק בלידה ועכשיו לא צריך לקחת כלום ובכל זאת איני שקטה- מה דעתך? תודה
שלום לך ! אני לא רופאה. רציתי לצרף לך קישור מפורום הריון אחרי אבדן, שבו כמה מומחיות עונות לשאלה דומה - ואז ראיתי שאת היא השואלת... את יכולה לסמוך על תשובותיהן, הן מנוסות. בהצלחה !