מי שפיר או סקירה מאוחרת
דיון מתוך פורום הריון ולידה - תמיכה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני בת 32, שבוע 17. בסקירה ראשונה התגלו 2 ממצאים והומלץ לעשות בדיקת מי שפיר. הובהר, שהבדיקה הינה סטטיסטית בלבד והכל יכול להשתנות במהלך ההריון. שאלתי: אם לא אעשה את בדיקת מי שפיר ואמתין לסקירה מאוחרת, בבדיקה יוכלו להבחין אם הממצאים מהסקירה הראשונה נעלמו והכל בסדר? או שאין מנוס מבדיקת מי שפיר כי רק היא נותנת תשובה ברורה.
שלום מיטל ! אני לא רופאה. אני מציעה לך לפנות לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד, וחשוב שתכתבי, מהם שני הממצאים בסקירה הראשונה, שצויינו בשאלתך.- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 בברכה, אהובה
תודה על העזרה
שלום מיטל ! אני לא רופאה. אני מציעה לך לפנות לד"ר חזן בפורום אולטראסאונד, וחשוב שתכתבי, מהם שני הממצאים בסקירה הראשונה, שצויינו בשאלתך.- http://www.doctors.co.il/m/Doctors/a/Forums/xFF/List/xFI/255 בברכה, אהובה